رويه هاي بازگشت کالا

باتوجه به اين که ارزشدهي به مشتريان از اولويت هاي اصلي کالازيو مي باشد لذا کالازيو در اين راستا مي‏‌کوشد سفارشات مورد نياز در شرايط مورد انتظار به دست مشتري برسد.با وجود اين ممکن است مشتريان محترم پس از خريد، با مسائلي روبرو شوند که نياز به محصول خريداري شده ندارند. درچنين مواردي خدماتي در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. کليه محصولات(کالاي ديجيتال و اقلام سوپري و ساير محصولات و خدمات) که به مشتريان ارسال ميشوند از نظر فيزيکي سالم و به صورت پلمپ شده به دست مصرف کننده مي رسند، داراي گارانتي اصالت و سلامت فيزيکي هستند . چنانچه تمايل به عودت محصولات داريد ميبايست شکل جعبه و ظاهر فيزيکي و پلمپ کالا سالم باشد.در غير اين صورت کالازيو از پذيرش محصولات با پلمپ باز شده معذور است.

شرايط بازگرداندن کالا
استفاده نادرست شامل موارد زير مي شود :-

1- حمل و نقل و جابجايي، نصب و راه اندازي، تنظيمات، کاربرد غيرمعمول، نگهداري و استفاده‌ي غير و متفاوت با توصيه سازنده کالا قيد شده در دفترچه راهنماي کالا

اگر کالاي خريداري شده، آسيب ديدگي يا ايراد فيزيکي و ظاهري داشته باشد . -

1- آسيب‏‏ يا ايراد فيزيکي بايد حداکثر طي 12 ساعت پس از دريافت کالا، به خدمات پس از فروش کالازيو از طريق تلفن، ايميل يا مراجعه حضوري اطلاع داده شود .

2- استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به کالازيو بازگردانده شود .

3- هر گونه نوشتن توضيحات بر روي روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد

- اگر کالاي خريداري شده از نظر مشخصات يا ظاهر فيزيکي با اطلاعات وب سايت مغايرت داشته باشد .

1- وجود مغايرت، بايد حداکثر طي 12 ساعت پس از دريافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش کالازيو از طريق تلفن، ايميل يا مراجعه حضوري اطلاع داده شود .

2- اگر مغايرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ يا مشخصات درج شده روي بدنه، بايد کالا در شرايط اوليه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد .

3- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خريد مشتري است و از آنجا که ممکن است در قسمتي از جزييات با کالاي اصلي تفاوت هايي داشته باشد به استناد آنها نمي توان اعلام مغايرت کرد. ملاک وجود مغايرت در مشخصات کالا، مشخصات فني درج شده در وب سايت است .

4- در صورتي که امکان تشخيص مغايرت بدون باز کردن بسته بندي وجود دارد، امکان رسيدگي به درخواست مشتري در صورتي ممکن است که کالا از حالت اورجينال يا بسته‌بندي اصلي و اوليه خود خارج نشده باشد

5- چنانچه امکان تشخيص مغايرت تنها با باز کردن بسته بندي ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود .

- اگر مشتري از خريد خود منصرف شود .

نکته 1 : انصراف از خريد و درخواست مرجوعي به کالايي تعلق مي‌گيرد که باز نشده باشد، هيچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندي اوليه، پلمب، برچسب‌ها و حتي نايلون وکيوم، امکان مرجوع کردن را از بين خواهد برد حتي اگر از کالا استفاده نشده باشد .

نکته 2 : لازم به ذکر است کالاهايي که به دليل ماهيت خاص يا استفاده شخصي و با توجه به لزوم رعايت مسايل بهداشتي نمي‌توانند بازپس داده شوند .

1- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، بايد هر چه سريع‏‌تر به واحد پيگيري سفارشات (شماره تلفن) اطلاع داده شود .

- اگر پس از دريافت کالا مشتري از خريد خود منصرف شود، حداکثر تا يک روز‏، بايد انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.با استناد به "نکته بالا 1 " در اين حالت، برگرداندن کالا پس از تاييد کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا باز نشده باشد، در شرايط اوليه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود .

. 3- درصورتي که کالا عودت داده شود هزينه ارسال کالا به عهده مشتري مي باشد

- اگر در اثر حمل و نقل، آسيب ديدگي ايجاد شده باشد .

1-آسيب‏‏ ديدگي بايد حداکثر طي 12 ساعت پس از دريافت کالا، به خدمات پس از فروش کالازيو اطلاع داده شود .

2- لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به حکمتيار بازگردانده شود . برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد .

3- در صورتي که آسيب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتري مي‏‌تواند از تحويل گرفتن مرسوله خودداري کند تا جهت بررسي و ارسال مجدد به کالازيو بازگردانده شود .

نکته: پس از بررسي کالا هاي مرجوعي توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتي که کالا خارج از ضوابط مقرر در سايت مرجوع شده باشد و بدون ايراد تشخيص داده شود، براي مشتري ارسال مي‌شود

کالا را چگونه به کالازيو ارسال کنيد؟

- لطفاً قبل از هر اقدامي با کارشناسان پشتيباني خدمات پس از فروش تماس بگيريد .

- از ارسال کالا بدون هماهنگي با خدمات پس از فروش کالازيو جداً، خودداري کنيد .

- براي ارسال، بايد کالا در جعبه يا کارتن اصلي خود به ‏خوبي بسته‌بندي شود و لوازم جانبي و همه اقلام همراه قطعات بسته بندي به همراه کالاي اصلي به رابطين منتخب جهت ارسال تحويل داده شود .

- برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد. چنانچه نياز به ذکر توضيحات باشد،يک صورتجلسه تهيه شود و به فاکتور خريد پيوست شود .

- پس از رسيدن و دريافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسيدگي به درخواست مشتري چگونه خواهد بود؟

کارشناسان خدمات پس از فروش کالازيو ايرادهاي اعلام شده توسط مشتري را بررسي و کنترل مي‌‏کنند. اگر ايراد، مغايرت يا آسيب‌ديدگي توسط کارشناسان کالازيو تاييد شود،کالا تعويض خواهد شد و يا مشتري مي‌تواند کالاي خود را با مدل ديگري جايگزين کند .

اگر در زمان رسيدگي و طي مراحل تست کارشناسي و اقدامات لازم براي تعويض کالا، موجودي آن به اتمام برسد؛کالازيو بنا به انتخاب مشتري کالاي ديگري را ارسال مي‌کند و يا وجه کالاي مرجوعي را به حساب مشتري واريز مي‌کند .

پس از دريافت و پذيرش کالا توسط کالازيو، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتري، تست و اعلام نظر نهايي کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور ميانگين 48 ساعت کاري زمان خواهد برد . از هنگامي که وضعيت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نياز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاري مبلغ به حساب مشتري واريز خواهد شد .

ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فني پشتيباني و خدمات پس از فروش کالازيو است .

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهيد؟

از طريق يکي از روش‌هاي زير، درخواست خود را اطلاع دهيد

1- از طريق شماره تماس واحد فروش 54885-021

2- ايميل واحد فروش sales@kalazio.ir

توجه: جهت رسيدگي به درخواست، ذکر شماره پيگيري سفارش در هر يک از روش‌هاي بالا الزامي است