تازه ترین خبرها

شیوه های پرداخت

چهارشنبه 16 آبان 97

سوالات متداول

چهارشنبه 16 آبان 97

رویه های بازگشت کالا

چهارشنبه 16 آبان 97

رویه های ارسال کالا

چهارشنبه 16 آبان 97

راهنمای ثبت سفارش

چهارشنبه 16 آبان 97

شیوه های پرداخت

نویسنده: ادمین 16 آبان 97

1.    پرداخت از طریق درگاه اینترنتی
تمامی کاربران و مشتریان می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، در قسمت پرداخت از طریق درگاه اینترنتی سداد بانک‌ ملی در سایتکالازیو، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در سبد خرید خود ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش مورد نظر می¬باشد و نیازی به تماس به شرکت جهت اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.
توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

- چگونگی پرداخت اینترنتی

کاربرانکالازیو می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.
هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود اطلاع پیدا می¬کنید.

1.    شماره 16 رقمی کارت
این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

2.    رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است از قبل رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کنید.
رمز دوم، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید

3.    کدCVV2
این کد یک عدد ۳یا ۴رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد در برخی کارت های بانکی به صورت 3 رقمی یا 4 رقمی است.

4.    تاریخ انقضا
تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد 12 به جای ماه و از 99به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

2.    پرداخت اعتباری
در این روش از طریق درگاه حکمت (کارت اعتباری حکمت به همراه رمز دوم کارت حکمت) پرداخت صورت میگیرد. مرحله نخست این پرداخت بررسی اعتبار حکمت کارت مشتریان محترم خواهد بود. پس از آن در صورتی که اعتبار فرد با شرایط مد نظر ایشان تطابق داشته باشد پرداخت انجام شده و تغییرات لازم در حکمت کارت مشتریان محترم انجام می شود.



برچسب ها