قوانین فروشگاه اینترنتی کالازیو
چهارشنبه 16 آبان 971- مراحل ثبت و سفارش کالا چگونه است؟
پاسخ:برای ثبت و سفارش کالا در کالازیو باید ابتدا کالای مورد نظر را از دسته های کالا و یا جستجوی آن یافته، به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس با وارد شدن به بخش سبد خرید اتمام سفارش خود را در کالازیو انجام دهید.
2- آیا برای خرید ازکالازیو، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ:بله، به جهت خرید در سایت باید در سایت عضو بود.
3- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ:بله. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را در کالازیو ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن کالای موردنظر برای شما ارسال میگردد.
4- چگونه از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، مطلع شوم؟
پاسخ: شما می توانید در پنل کاربری خود در قسمت سفارشات من در قسمت جزئیات سفارش سفارشات خود را رهگیری نمایید و یا با شماره 02154885 تماس حاصل فرمائید.
5-آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ:با توجه به اینکه تمام کالاهای موجود در سایتکالازیو ثبت شده اند امکان ثبت سفارش کالاهای نامجود نیست، اما می توانید با عوامل کالازیو تماس گرفته و از وضعیت آینده آن با خبر شوید.
6-میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ:با توجه به سیاست کاری و قوانین و مقرارت درج شده در وبسایت امکان ابطال سفارش فقط تا قبل از مرحله پردازش می باشد.
7-بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید باکالازیو تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، نیازی به تماس نیست،پس از ثبت سفارش کارشناسان فروش ما به سرعت با شما تماس گرفته و سفارش شمارا پیگیری خواهند کرد.
8-میتوانم به صورت تلفنی خرید انجام دهم؟
پاسخ: با توجه به سیاست کاری وبسایت،سفارشات فقط به صورت اینترنتی پذیرفته خواهد شد وکالازیو فروش تلفنی ندارد.
9- کد ثبت سفارش خود را چگونه می توانم بدست بیاورم؟
پاسخ:کد ثبت سفارش شما هنگام سفارش درکالازیو در نامه ای به پست الکترونیکتان ارسال گردیده است.و یا می توانید در پنل کاربری کد سفارش خود را مشاهده نمایید.
حساب کاربری
1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری شماره تلفن و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ: بله این امکان برای کاربران گرامی فراهم شده است.
2- آیا میتوانم لیست خریدهای قبل خود را ببینم؟
پاسخ:بله در بخش حساب کاربری قسمت سفارشات لیست خریدهای قبلی و فعلی شما موجود است