تازه ترین خبرها

شیوه های پرداخت

چهارشنبه 16 آبان 97

سوالات متداول

چهارشنبه 16 آبان 97

رویه های بازگشت کالا

چهارشنبه 16 آبان 97

رویه های ارسال کالا

چهارشنبه 16 آبان 97

راهنمای ثبت سفارش

چهارشنبه 16 آبان 97

رویه های ارسال کالا

نویسنده: ادمین 16 آبان 97

در روزهای عادی، سفارش‌ بر اساس روش های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه مناسبت هاو روزهای تعطیل رسمی، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق روش های زیرصورت نگیرد.روش های ارسال محصولات بسته به نوع محصول (وزن) و محل حضور مشتری به یک طریق انجام می شود ::

1.    الوپیک
پس از پردازش سفارش و تحویل به الوپیک، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت کاری است.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس الوپیک هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق پشتیبانی سایت کالازیو با شماره تماس 43356000-021 پیگیری کنید

باربری
باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز، آبسردکن، کولر آبی، کولر گازی، فن سرمایش و گرمایشاست با وانت انجام خواهد شد.
لطفاً دقت داشته باشید که باربری تنها مسئول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
مرسولات برای شهرهای نزدیک تا 24 ساعت، شهرهای دور 48 ساعت و شهرهای خیلی دور تا 72 ساعت کاری توسط باربری ارسال خواهند شد.
توجه داشته باشید که نرخ هزینه باربری بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد.هزینه ارسال کالا توسط باربری تا دم درب منزل لحاظ شده . چنانچه کالا به طبقات بالاتر حمل شود هزینه جداگانه توسط باربری اخذ می گردد..



برچسب ها