قوانین فروشگاه اینترنتی کالازیو
چهارشنبه 16 آبان 97باتوجه به این که ارزشدهی به مشتریان از اولویت های اصلی کالازیو می باشد لذا کالازیو در این راستا میکوشد سفارشات مورد نیاز در شرایط مورد انتظار به دست مشتری برسد.با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که نیاز به محصول خریداری شده ندارند. درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. کلیه محصولات(کالای دیجیتال و اقلام سوپری و سایر محصولات و خدمات) که به مشتریان ارسال میشوند از نظر فیزیکی سالم و به صورت پلمپ شده به دست مصرف کننده می رسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند . چنانچه تمایل به عودت محصولات دارید میبایست شکل جعبه و ظاهر فیزیکی و پلمپ کالا سالم باشد.در غیر این صورت کالازیو از پذیرش محصولات با پلمپ باز شده معذور است.
شرایط بازگرداندن کالا
استفاده نادرست شامل موارد زیر می شود :-
١- حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا قید شده در دفترچه راهنمای کالا
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد . -
١- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کالازیو از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود .
٢- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کالازیو بازگردانده شود .
٣- هر گونه نوشتن توضیحات بر روی روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .
- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد .
١- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش کالازیو از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود .
٢- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد .
٣- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در قسمتی از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است .
٤- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد
٥- چنانچه امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود .
- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود .
نکته ١ : انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد .
نکته ٢ : لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند .
١- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات (شماره تلفن) اطلاع داده شود .
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ٧ روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.با استناد به "نکته بالا ١ " در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود .
. ٣- درصورتی که کالا عودت داده شود هزینه ارسال کالا به عهده مشتری می باشد
- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد .
١-آسیب دیدگی باید حداکثر طی ٢٤ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کالازیو اطلاع داده شود .
٢- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کالازیو بازگردانده شود . برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .
٣- در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به حکمتیار بازگردانده شود .
نکته: پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود
کالا را چگونه به کالازیو ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید .
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کالازیو جداً، خودداری کنید .
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی به رابطین منتخب جهت ارسال تحویل داده شود .
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. چنانچه نیاز به ذکر توضیحات باشد،یک صورتجلسه تهیه شود و به فاکتور خرید پیوست شود .
- پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
کارشناسان خدمات پس از فروش کالازیو ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان کالازیو تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند .
اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛کالازیو بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند .
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط کالازیو، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین ٤٨ ساعت کاری زمان خواهد برد . از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ٤٨ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد .
ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش کالازیو است .
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید
١- شماره تماس واحد فروش 43356000-021
٢- ایمیل واحد فروش sales@kalazio.ir
٣- ارسال پیامک به شماره 10000000054885
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است